Honda Rebel 300, 500, & 1100 Forum banner

Opowieść o CZTERECH szybach przednich

14K views 60 replies 20 participants last post by  Woodrow  
#1 · (Edited)
Mam model T i chociaż standardowa przednia szyba wygląda fajnie, to jest głupia i w zasadzie bezużyteczna. Więc zamówiłem fabryczną przednią szybę Honda "Tall", która jest dostępna tylko w wersji przezroczystej. To było gorsze, ponieważ teraz wiatr uderzał w moją brodę i powodował trzepotanie (nawiasem mówiąc, mam 1,75 m wzrostu). Więc zamówiłem przyciemnianą przednią szybę Trex 11", która przyszła dzisiaj, ale jeszcze jej nie przetestowałem. Raport z jazdy wkrótce.....

Oto kilka zdjęć porównawczych pokazujących dwa Hondy i Trex.

Oryginał na dole, Honda Tall pośrodku, Trex 11" na górze.
 
#2 ·
Mam nadzieję, że u ciebie działa... U mnie nie zadziałało. 11-calowa przednia szyba powodowała głośne dudnienie. Przeszedłem na najwyższą przednią szybę T-Rex i to w większości rozwiązało problem. Jednak jeśli otworzę górny otwór wentylacyjny w kasku, nadal robi się na tyle głośno, że wymagane są zatyczki do uszu.
 
#11 ·
Uwielbiam obserwować twoją podróż, ponieważ tak bardzo odzwierciedla moją własną.
W tej chwili patrzę na Puig High-Road Touring Screen do mojego motocykla do dojazdów do pracy/turystyki.
Mam tę szybę przednią w moim 1100T. Mam ją już od kilku miesięcy i naprawdę mi się podoba. Musiałem ją sprowadzić z Wielkiej Brytanii, ponieważ nie była jeszcze dostępna w USA. Widzę, że już jest. Mam 1,78 m wzrostu i odbija na tyle, żeby przechodziła nad moim kaskiem.
 
#6 ·
Miałem szybę przednią Puig, a wspornik pękł w mniej niż rok, gdy jechałem. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, a jedyne, co mi zaoferowano, to nowy wspornik. Zainstalowałem przednią szybę OEM bat wing i przymocowałem adapter szyby przedniej Puig do góry i wydaje się, że działa to świetnie dla mnie View attachment 42947
Czy więc mówisz, że szyba przednia Puig nie montuje się po prostu do fabrycznego wspornika, gdzie zamontowano standardową szybę przednią modelu T?
 
#7 ·
No tak, do bani.

Może muszę nadal czekać na odpowiedź Gustafsson Plastics na moją wiadomość e-mail...

Napisałem do nich jakieś trzy dni temu w sprawie ich ofert szyb przednich.
Pokazują niezbędny wspornik, ale nie określają, jak zdobyć wspornik.
Nie widziałem, gdzie jest napisane, że potrzebny jest specjalny wspornik. Szukałem tutaj, czy coś przeoczyłem? Honda Rebel 1100T Bagger 2023-24 - Gustafsson Plastics
 
#8 ·
Myślę, że mogę źle interpretować to, co opublikowali.
Wygląda na to, że oferują dwa rodzaje szyb do "Rebel 1100T Bagger" i "CMX1100DCT".
Przyglądałem się tej stronie:
Na ostatnim zdjęciu jest napisane "You need these mounts" (Potrzebujesz tych mocowań).
Zrozumiałem to tak, że "Musisz kupić te mocowania", podczas gdy w rzeczywistości może to oznaczać "Twój motocykl musi mieć te otwory montażowe".
Przydałoby się jakieś wyjaśnienie, ale może to być kwestia sprawdzenia motocykla i upewnienia się, że patrzę na właściwy model.
 
#9 ·
Myślę, że mogę źle interpretować to, co opublikowali.
Wygląda na to, że oferują dwa rodzaje szyb przednich do "Rebel 1100T Bagger" i "CMX1100DCT".
Przyglądałem się tej stronie
Na ostatnim zdjęciu jest napisane "You need these mounts" (Potrzebujesz tych mocowań).
Zrozumiałem to jako "Musisz kupić te mocowania", podczas gdy w rzeczywistości może to oznaczać "Twój motocykl musi mieć dostępne te otwory montażowe".
Trochę wyjaśnień byłoby miło, ale może to być tylko kwestia zbadania motocykla i upewnienia się, że patrzę na właściwy model.
Tak, to nie ty, to oni LOL!

W linku, który zamieściłem, jest podobny schemat, ale pokazuje fabryczne otwory. https://bikescreen.com/cdn/shop/fil...0tmountsv2Artboard1_ead26ee0-46d8-4593-8b37-bde3efa8b35c_large.png?v=1706893139

Myślę, że wspornik, który pokazują w twoim linku, jest taki sam, jak ten, który edwardderby5 zamieścił powyżej i wierzę, że to albo....

ten:

lub ten:
 
#12 ·
Mam model T i chociaż standardowa szyba przednia wygląda fajnie, to jest głupia i w zasadzie bezużyteczna. Więc zamówiłem fabryczną szybę przednią Honda "Tall", która jest dostępna tylko w wersji przezroczystej. To było gorsze, ponieważ wiatr uderzał w moją brodę i powodował buczenie (nawiasem mówiąc, mam 175 cm wzrostu). Więc zamówiłem przyciemnianą szybę przednią Trex 11", która przyszła dzisiaj, ale jeszcze jej nie przetestowałem. Raport z jazdy wkrótce.....

Oto kilka zdjęć porównawczych pokazujących dwa Hondy i Trexa.

Oryginał na dole, Honda Tall pośrodku, Trex 11" na górze.
View attachment 42945

View attachment 42946
Nie mam T, ale mam skonfigurowany mój 1100 CMX do turystyki. Więc zacząłem od wyższej, przezroczystej szyby OEM. Jestem wyższy od ciebie, ale zauważyłem również zbyt duże buczenie. Jednak ten deflektor zmienił grę. Jeśli to już zostało wspomniane, przepraszam.
 
#19 · (Edited)
Dodałem CZWARTĄ szybę do tego wątku. To Puig High-Road Touring Screen. Ta szyba ma zdecydowanie najlepszą ochronę przed wiatrem spośród tych wymienionych w tym wątku. Jednak jest cienka, wygina się i wibruje, co mi się nie podoba. Byłaby dla mnie idealna, gdyby nie to.

Image


Dostępne są trzy odcienie firmy Puig. Ten to Dark Smoke. Tutaj widać, że jest mniej więcej tak samo ciemny jak szyba T-rex. Może odrobinę ciemniejszy...?

Image


Szyba Puig podąża za kątem fabrycznego owiewki.

Image
 
#20 ·
Kolejna aktualizacja na temat Puig High road. Szybko zaprojektowałem i wydrukowałem kilka podkładek podporowych. Mają one dokładnie 2,25 mm grubości i pozwalają mi mocniej dokręcić śruby szyby przedniej, a także podeprzeć większą część szyby przedniej o metalowy wspornik owiewki. To duże ulepszenie w zmniejszaniu elastyczności szyby, ale nie zatrzymuje jej całkowicie. Plastik Puig jest po prostu za cienki.
 
#35 ·
Kolejna aktualizacja na temat Puig High road. Szybko zaprojektowałem i wydrukowałem kilka tych podkładek podporowych. Mają one dokładnie 2,25 mm grubości i pozwalają mi mocniej dokręcić śruby szyby przedniej, a także podeprzeć większą część szyby przedniej o metalowy wspornik owiewki. To duże ulepszenie w redukcji ugięcia szyby, ale nie zatrzymuje go całkowicie. Plastik Puig jest po prostu za cienki.

View attachment 43068
View attachment 43069
Hej, czy jesteś zadowolony z podkładek, czy robią one poważną różnicę?
 
#23 ·
Jestem całkowicie zdezorientowany. Odebrałem dziś rano swój nowy 1100T i natychmiast zdałem sobie sprawę, że będę potrzebował wyższej szyby przedniej (to było 58 mil jazdy do domu, głównie dwupasmowymi drogami wiejskimi). Szyba przednia Gustafsson wygląda na to, czego będę potrzebował (mam 1,85 m wzrostu, więc będę potrzebował wysokiej szyby przedniej), ale jestem zdezorientowany co do wsporników. Czy będę potrzebował dodatkowego osprzętu montażowego, czy też te szyby przednie po prostu zastępują to, co jest obecnie na motocyklu? I dziękuję wszystkim za zamieszczanie przemyśleń na temat różnych szyb przednich, to naprawdę pomogło.
 
#24 ·
Jestem całkowicie zdezorientowany. Odebrałem dziś rano mój nowy 1100T i natychmiast zdałem sobie sprawę, że będę potrzebował wyższej szyby przedniej (to było 58 mil jazdy do domu, głównie dwupasmowymi drogami wiejskimi). Szyba przednia Gustafsson wygląda na to, czego będę potrzebował (mam 6'2", więc będę potrzebował wysokiej szyby przedniej), ale jestem zdezorientowany co do wsporników. Czy będę potrzebował dodatkowego osprzętu montażowego, czy te szyby przednie po prostu zastępują to, co jest obecnie na motocyklu? I dziękuję wszystkim za zamieszczanie swoich przemyśleń na temat różnych szyb przednich, to naprawdę pomocne.
Hej, witaj na imprezie!

Jeśli masz model 1100T z fabrycznym owiewką i zamawiasz z Gustfsson, upewnij się, że zamawiasz ten, który ma w nazwie "bagger". Honda Rebel 1100T Bagger 2023-24 - Gustafsson Plastics
NIE zamawiaj tego, który ma CMX1100
 
#31 ·
@ShapeShifter, czy rozważałeś użycie przedniej szyby OEM jako podpory (aby bardziej ją docisnąć do owiewki) za PUIG?

Rozważam również zakup PUIG High Road, czy mogę zapytać, ile masz wzrostu?
Mam 1,78 m wzrostu i 78 cm długości nogi od krocza. Strumień powietrza uderza mnie w podbródek. Ale używam przedłużenia wizjera typu clip-on z High Road, które przesuwa strumień powietrza nad moim kaskiem i jest jak dzień i noc. Jeśli chodzi o Twój pomysł użycia przedniej szyby OEM, to dobry pomysł, ale niekonieczny. High Road nie wygina się tak bardzo. Nadal go używam.
 
#38 ·
Czy ktoś eksperymentował z tworzeniem lub doposażaniem deflektorów przedniego widelca w celu zminimalizowania trzepotania?

Mam model 2024 (non-T) z owiewką typu batwing i szybą Gustafsson 15,5" i doświadczam strasznego trzepotania. Mam 170 cm wzrostu, a górna krawędź szyby jest mniej więcej na wysokości brody.

Po obejrzeniu kilku filmów na YouTube o trzepotaniu spowodowanym przez powietrze dochodzące z ziemi bardziej niż przez szybę, zacząłem eksperymentować z deflektorami widelca i mogę powiedzieć, że to zdecydowanie działa.

Próbowałem deflektora Puig clip-on i trochę pomaga. Chociaż moim zdaniem wygląda okropnie i działa tylko wtedy, gdy umieszczę go wystarczająco wysoko, że muszę przez niego patrzeć, co wcale mi się nie podoba.

Kupiłem deflektory widelca Memphis Shades i pomagają mniej więcej tak samo jak Puig, może trochę mniej, ale po prostu nie są wystarczająco duże, aby zrobić wystarczającą różnicę.

Czy ktoś ma jakieś inne pomysły?
 
#40 ·
Szukam szyby przedniej, żeby było ciszej. Zaczęło się od fabrycznej, która wydawała mi się głośna, dopóki nie zamontowałem wysokiej szyby Puig. Była dwa razy głośniejsza niż fabryczna. Uderzała mnie prosto w twarz i nawet ze zatyczkami do uszu była za głośna.

Zwróciłem ją, zamontowałem fabryczną i teraz szukam nowej. Mogę spróbować Gustafssona. Nie jestem pewien, jaki rozmiar. Mam 180 cm wzrostu i długi tułów. Sugestie? Dzięki
 
#41 ·
Szukam szyby przedniej, żeby było ciszej. Zaczęłam od standardowej, która wydawała mi się głośna, dopóki nie zamontowałem wysokiej szyby Puig. Była dwa razy głośniejsza niż standardowa. Uderzała mnie prosto w twarz i nawet ze zatyczkami do uszu była za głośna.

Zwróciłem ją, zamontowałem standardową i teraz szukam nowej. Może spróbuję Gustafssona. Nie jestem pewien, jaki rozmiar. Mam 1,80 m wzrostu i długi tułów. Sugestie? Dzięki
Mam swoją tak dopasowaną, że patrzę ponad szybą. Wiatr przechodzi nad moją głową. Była za długa, więc ją skróciłem. Zanim ją skróciłem, widziałem przez szybę i nienawidziłem tego. Jeśli jesteś taki jak ja, to będziesz chciał po prostu patrzeć ponad szybą, żeby widzieć drogę. Ten film może pomóc w doborze rozmiaru.

 
#48 ·
Próbowałem Puig touring, TRex i Gustafsson. Wszystkie były głośniejsze lub miały więcej turbulencji niż standardowa. Gustafsson miał 6,5" i miał straszne turbulencje wiatru. TRex miał 16X11. Był również głośniejszy. Nie wiem, co jeszcze spróbować, poza trzymaniem się standardowej.
 
#49 ·
Próbowałem Puig touring, TRex i Gustafsson. Wszystkie były głośniejsze lub miały więcej turbulencji niż standardowe. Gustafsson miał 6,5" i miał straszne turbulencje wiatru. TRex miał 16X11. Był również głośniejszy. Nie wiem, czego jeszcze spróbować, poza trzymaniem się standardu.
Jak wysoka była szyba Gustafsson? I czy była do Honda Batwing?

Cutting Down The Fairing / Wind Screen
 
#55 ·
Myślę, że powinienem opublikować aktualizację na temat moich poszukiwań własnej przedniej szyby

Przeszedłem od standardowej osłony przeciwwiatrowej.....opaski na nadgarstek, która jest dostarczana ze standardowym 1100T (Tak, wygląda fajniej niż samo posiadanie tam owiewki, ale funkcjonalnie było to dość bezużyteczne)
do przedniej szyby T-Rex Racing Regular (najgorszy rozmiar dla mnie, przy 1,80 m, wiatr uderzał prosto w mój nos i generował niesamowitą ilość szumu)
a następnie do przedniej szyby T-Rex Racing Large, która moim zdaniem jest prawie idealna.

Przy prędkościach autostradowych (~130 km/h) wiatr ledwo muska górę mojego kasku.
Ponownie słyszę swój własny silnik.

W mojej konfiguracji, z kierownicą HeliBars Horizon, mój zbiornik płynu hamulcowego dotyka obecnie tyłu przedniej szyby. To nie jest duży problem, z wyjątkiem tego, że lewa strona przedniej szyby jest niepodparta i trzepocze na wietrze, co wprowadziło chybotanie prędkości w moją jazdę.
Na razie mam drewniany klocek podpierający lewą stronę przedniej szyby, dopóki nie będę mógł zamontować bardziej trwałego rozwiązania. To wyeliminowało chybotanie prędkości, więc jestem przekonany, że stały element rozwiązałby problem

Jestem bardzo zadowolony z dużej przedniej szyby T-Rex 1100T.