Honda Rebel 300, 500, & 1100 Forum banner

Podwyższenia kierownicy

3 reading
11K views 12 replies 6 participants last post by  dfaomr  
#1 ·
Niedawno zainstalowałem drugie podwyższenie kierownicy. Są one produkowane w Niemczech, a nie te tanie podwyższenia z Chin. Widziałem kilka zdjęć na Amazonie podwyższeń złamanych na pół. Nie chcesz tego z kierownicami. W Ameryce też można dostać dobre podwyższenia. Kosztują one jednak więcej, ale są wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Musiałem ułożyć dwa podwyższenia, aby uzyskać przesunięcie, którego potrzebowałem, aby było mi wygodnie. Dwa podniosą kierownicę o 60 mm (2,4 cala) i przesuną ją do tyłu o 42 mm (1,7 cala). Moje łokcie są lekko zgięte, gdzie wcześniej musiałem sięgać. Dotyczy to siedzenia turystycznego Corbin dla dwóch osób. Siedzenie Corbin jest nieco wyższe i bardziej z tyłu. Mam nieco ponad 1,70 m wzrostu. Kiedy teraz mocno hamuję, naciskam prosto do przodu na kierownicę. Razem czują się świetnie!

Przewód sprzęgła i prowadzenie elektryczne są trochę trudne. Mam przewód sprzęgła z Afryki Twin, który daje trochę większy zasięg, ale myślę, że standardowy przewód byłby wystarczający, jeśli poprowadzisz go między zbiornikiem paliwa a główką ramy kierownicy na samym środku. Użyłem tej trasy, ponieważ zapewnia najmniejsze wiązanie na kablu sprzęgła. Użyj opaski kablowej, aby utrzymać kabel z dala od zbiornika. Jest to jednak trochę widoczne. Większość złączy musiała zostać uwolniona z wyświetlacza. Popełniłem jeden błąd i przymocowałem je opaskami do ramy wspornika skrzydła nietoperza. Teraz muszę przeciąć wszystkie te opaski, jeśli usunę tę ramę. Naprawię to, jeśli usunę ramę. Będziesz także musiał znaleźć jak najwięcej zapasowego kabla dla jednego ze złączy, które jest przymocowane do wyświetlacza.

Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać.

Nie układaj trzech podwyższeń, ponieważ dostęp do zbiornika paliwa zostanie zablokowany. Nie jestem do końca zadowolony z lokalizacji wyświetlacza i prawdopodobnie zaprojektuję nową lokalizację, gdy będę miał więcej czasu. Istnieją również drogie wsporniki do mocowania ramy skrzydła nietoperza po zainstalowaniu podwyższeń. Potrzebujesz dwóch z nich lub wykonaj własne.

Mogę zamieścić kilka zdjęć, jeśli ktoś chce.


Keep the shiny side up (y)✔🏁
 
#4 ·
Zdjęcia:
Tutaj możesz zobaczyć, dlaczego chcę to wszystko usztywnić. W mojej głowie widzę, jak wyświetlacz przesuwa się do przodu w kierunku osłony.
Image


Tutaj możesz zobaczyć poprowadzenie kabli sprzęgła i hamulca oraz ułożone w stosy podnośniki.
Image


Widok z boku
Image


Najprawdopodobniej nie będę miał czasu na przeniesienie wyświetlacza do jesieni. Myślę, że przeniesienie zajmie 2-3 dni, ponieważ prawdopodobnie będę musiał wykonać wspornik. Malowanie w końcu potrzebuje czasu, aby wyschło.
Image


Hmm, może mógłbym zmieścić małą torbę na okulary pod wyświetlaczem?
 
#7 ·
Jak poradziłeś sobie z przewodem hamulcowym? Próbowałem zamontować kilka na swoim, a przewód hamulcowy (CMX500) jest jakby zamocowany w miejscu.
Krótko mówiąc,

Spójrz na ostatnie zdjęcie, musisz zdjąć pompę hamulcową z kierownicy i poluzować obudowę reflektora, aby móc przełożyć pompę hamulcową między rurami widelca. Zakryj czarne elementy półek widelca taśmą, aby uniknąć zadrapań. Jeśli masz owiewkę typu batwing, tak jak ja, to trzeba ją zdjąć, co jest uciążliwe. Możesz też odłączyć przewód hamulcowy od pompy hamulcowej i dodać przedłużenie oraz odpowietrzyć przewód hamulcowy, trzymając niepodłączony przewód hamulcowy w pozycji pionowej, aby uniknąć dostania się większej ilości powietrza do przewodu. Chroń również lakier przed płynem hamulcowym, ponieważ płyn hamulcowy niszczy lakier.

Powinieneś również obejrzeć filmy na YouTube, jest ich więcej niż jeden, obejrzyj je wszystkie, aby się przygotować.
 
#8 ·
Niedawno zainstalowałem drugie podwyższenie kierownicy. Są one produkowane w Niemczech, a nie tanie podwyższenia z Chin. Widziałem kilka zdjęć na Amazonie podwyższeń złamanych na pół. Nie chcesz tego z kierownicami. W Ameryce też można dostać dobre podwyższenia. Kosztują one jednak więcej, ale są wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Musiałem połączyć dwa podwyższenia, aby uzyskać przesunięcie, którego potrzebowałem, aby było mi wygodnie. Dwa podniosą kierownicę o 60 mm (2,4 cala) i przesuną ją do tyłu o 42 mm (1,7 cala). Moje łokcie są lekko zgięte, gdzie wcześniej musiałem sięgać. To z siedzeniem turystycznym Corbin dla dwóch osób. Siedzenie Corbin jest nieco wyższe i bardziej z tyłu. Mam nieco ponad 1,70 m wzrostu. Kiedy teraz mocno hamuję, pcham prosto do przodu na kierownicy. Razem czują się świetnie!

Przewód sprzęgła i prowadzenie elektryczne są nieco trudne. Mam kabel sprzęgła Afrika Twin, który daje trochę więcej zasięgu, jednak myślę, że standardowy kabel po prostu sięgnąłby, gdybyś poprowadził kabel w górę między zbiornikiem paliwa a główką ramy kierownicy pośrodku. Użyłem tej trasy, ponieważ zapewnia najmniejsze wiązanie na kablu sprzęgła. Użyj opaski kablowej, aby utrzymać kabel z dala od zbiornika. Jest to jednak trochę widoczne. Większość złączy musiała zostać zwolniona z wyświetlacza. Popełniłem jeden błąd i przymocowałem je opaskami zaciskowymi do ramy wspornika skrzydła nietoperza. Teraz muszę przeciąć wszystkie te opaski, jeśli usunę tę ramę. Naprawię to, jeśli usunę ramę. Będziesz także musiał znaleźć jak najwięcej zapasowego kabla dla jednego ze złączy, które jest przymocowane do wyświetlacza.

Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie zadziała, a część wyświetlacza nie będzie działać.

Nie układaj trzech podwyższeń, w przeciwnym razie dostęp do zbiornika paliwa zostanie zablokowany. Nie jestem do końca zadowolony z lokalizacji wyświetlacza i prawdopodobnie zaprojektuję nową lokalizację, gdy będę miał więcej czasu. Istnieją również drogie wsporniki do mocowania ramy skrzydła nietoperza po zainstalowaniu podwyższeń. Potrzebujesz dwóch z nich lub wykonaj własne.

Mogę zamieścić kilka zdjęć, jeśli ktoś chce.


Keep the shiny side up (y)✔🏁
Mam 75 lat, ale wciąż mogę wygodnie pokonywać setki mil na mojej Shadow Aero 750 z 2012 roku. Brak bólu pleców, ramion, szyi i ramion. Uwielbiam moją nową Rebel 1100 z 2022 roku, ale po przejechaniu zaledwie 423 mil autostradą, muszę się zatrzymać. Wszystko boli. Czy pozycja siedzenia i kierownicy może robić tak dużą różnicę? Widzę tu wiele dyskusji na temat "podwyższeń". Nie wiem nawet, co to jest, ale jeśli myślisz, że mogą pomóc, kupię sobie kilka. (Potem namówię mojego 30-letniego syna, aby pomógł mi z częścią DIY.)

inne obecne rowery: 1994 Magna 750, 2006 skuter Reflex, 1972 Norton Commando 750.
 
#9 ·
Mam 75 lat, ale wciąż mogę komfortowo pokonywać setki mil na mojej Shadow Aero 750 z 2012 roku. Żadnego bólu pleców, ramion, szyi ani ramion. Uwielbiam mój nowy Rebel 1100 z 2022 roku, ale po przejechaniu zaledwie 423 mil na autostradzie muszę się zatrzymać. Wszystko boli. Czy pozycja siedzenia i kierownicy może robić tak dużą różnicę? Widzę tu wiele dyskusji na temat "riserów". Nie wiem nawet, co to jest, ale jeśli myślisz, że mogą pomóc, to sobie jakieś sprawię. (Potem namówię mojego 30-letniego syna, żeby pomógł mi z częścią DIY.)

inne aktualne motocykle: 1994 Magna 750, 2006 skuter Reflex, 1972 Norton Commando 750.
Risery występują w różnych długościach. Istnieją również różne typy.

Obejrzyj te,



 
#11 ·
Niedawno zainstalowałem drugie podwyższenie kierownicy. Są one produkowane w Niemczech, a nie te tanie podwyższenia z Chin. Widziałem kilka zdjęć na Amazonie podwyższeń pękniętych na pół. Nie chcesz tego z kierownicami. W Ameryce też można dostać dobre podwyższenia. Kosztują one jednak więcej, ale są wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Musiałem ułożyć dwa podwyższenia, aby uzyskać przesunięcie, którego potrzebowałem, aby było mi wygodnie. Dwa podniosą kierownicę o 60 mm (2,4 cala) i przesuną ją do tyłu o 42 mm (1,7 cala). Moje łokcie są lekko zgięte, gdzie wcześniej musiałem sięgać. Dotyczy to siedzenia turystycznego Corbin dla dwóch osób. Siedzenie Corbin jest nieco wyższe i bardziej z tyłu. Mam nieco ponad 5' 7" wzrostu. Kiedy teraz mocno hamuję, pcham prosto do przodu na kierownicy. Razem czują się świetnie!

Przewód sprzęgła i prowadzenie elektryczne są nieco trudne. Mam przewód sprzęgła Afrika Twin, który daje trochę większy zasięg, ale myślę, że standardowy przewód byłby wystarczający, jeśli poprowadzisz przewód w górę między zbiornikiem paliwa a główką ramy kierownicy na środku. Użyłem tej trasy, ponieważ zapewnia najmniejsze wiązanie na przewodzie sprzęgła. Użyj opaski kablowej, aby utrzymać kabel z dala od zbiornika. Jest to jednak trochę widoczne.
Większość złączy musiała zostać uwolniona z wyświetlacza. Popełniłem jeden błąd i przymocowałem je opaskami zaciskowymi do ramy wspornika skrzydła nietoperza. Teraz muszę przeciąć wszystkie te opaski, jeśli usunę tę ramę. Naprawię to, jeśli usunę ramę. Będziesz także musiał znaleźć jak najwięcej zapasowego kabla dla jednego ze złączy, które jest przymocowane do wyświetlacza.

Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać.

Nie układaj trzech podwyższeń, ponieważ dostęp do zbiornika paliwa zostanie zablokowany. Nie jestem do końca zadowolony z lokalizacji wyświetlacza i prawdopodobnie zaprojektuję nową lokalizację, gdy będę miał więcej czasu. Istnieją również drogie wsporniki do mocowania ramy skrzydła nietoperza po zainstalowaniu podwyższeń. Potrzebujesz dwóch z nich lub możesz je wykonać sam.

Mogę zamieścić kilka zdjęć, jeśli ktoś chce.


Keep the shiny side up (y)✔🏁
Cześć,


"Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać."

Mam ten sam problem!
Które to było złącze?
 
#12 ·
Cześć,


"Również Honda i ja popełniliśmy błąd. Honda zrobiła dwa złącza identycznie kluczowane, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać."

Mam ten sam problem!
Które to było złącze?
Mam ten sam problem!
Które to było złącze?
Pod zespołem wskaźników są dwa złącza i są one identyczne pod względem rozmiaru i kształtu. Nie pamiętam, czy jedno z nich łączy się z zespołem wskaźników, czy nie? Dotyczy to tylko sytuacji, gdy oba zostały odłączone w tym samym czasie, wtedy można je pomylić.