Niedawno zainstalowałem drugie podwyższenie kierownicy. Są one produkowane w Niemczech, a nie te tanie podwyższenia z Chin. Widziałem kilka zdjęć na Amazonie podwyższeń złamanych na pół. Nie chcesz tego z kierownicami. W Ameryce też można dostać dobre podwyższenia. Kosztują one jednak więcej, ale są wykonane z wysokiej jakości materiałów.
Musiałem ułożyć dwa podwyższenia, aby uzyskać przesunięcie, którego potrzebowałem, aby było mi wygodnie. Dwa podniosą kierownicę o 60 mm (2,4 cala) i przesuną ją do tyłu o 42 mm (1,7 cala). Moje łokcie są lekko zgięte, gdzie wcześniej musiałem sięgać. Dotyczy to siedzenia turystycznego Corbin dla dwóch osób. Siedzenie Corbin jest nieco wyższe i bardziej z tyłu. Mam nieco ponad 1,70 m wzrostu. Kiedy teraz mocno hamuję, naciskam prosto do przodu na kierownicę. Razem czują się świetnie!
Przewód sprzęgła i prowadzenie elektryczne są trochę trudne. Mam przewód sprzęgła z Afryki Twin, który daje trochę większy zasięg, ale myślę, że standardowy przewód byłby wystarczający, jeśli poprowadzisz go między zbiornikiem paliwa a główką ramy kierownicy na samym środku. Użyłem tej trasy, ponieważ zapewnia najmniejsze wiązanie na kablu sprzęgła. Użyj opaski kablowej, aby utrzymać kabel z dala od zbiornika. Jest to jednak trochę widoczne. Większość złączy musiała zostać uwolniona z wyświetlacza. Popełniłem jeden błąd i przymocowałem je opaskami do ramy wspornika skrzydła nietoperza. Teraz muszę przeciąć wszystkie te opaski, jeśli usunę tę ramę. Naprawię to, jeśli usunę ramę. Będziesz także musiał znaleźć jak najwięcej zapasowego kabla dla jednego ze złączy, które jest przymocowane do wyświetlacza.
Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać.
Nie układaj trzech podwyższeń, ponieważ dostęp do zbiornika paliwa zostanie zablokowany. Nie jestem do końca zadowolony z lokalizacji wyświetlacza i prawdopodobnie zaprojektuję nową lokalizację, gdy będę miał więcej czasu. Istnieją również drogie wsporniki do mocowania ramy skrzydła nietoperza po zainstalowaniu podwyższeń. Potrzebujesz dwóch z nich lub wykonaj własne.
Mogę zamieścić kilka zdjęć, jeśli ktoś chce.
voigt-mt.de
Keep the shiny side up
✔🏁
Musiałem ułożyć dwa podwyższenia, aby uzyskać przesunięcie, którego potrzebowałem, aby było mi wygodnie. Dwa podniosą kierownicę o 60 mm (2,4 cala) i przesuną ją do tyłu o 42 mm (1,7 cala). Moje łokcie są lekko zgięte, gdzie wcześniej musiałem sięgać. Dotyczy to siedzenia turystycznego Corbin dla dwóch osób. Siedzenie Corbin jest nieco wyższe i bardziej z tyłu. Mam nieco ponad 1,70 m wzrostu. Kiedy teraz mocno hamuję, naciskam prosto do przodu na kierownicę. Razem czują się świetnie!
Przewód sprzęgła i prowadzenie elektryczne są trochę trudne. Mam przewód sprzęgła z Afryki Twin, który daje trochę większy zasięg, ale myślę, że standardowy przewód byłby wystarczający, jeśli poprowadzisz go między zbiornikiem paliwa a główką ramy kierownicy na samym środku. Użyłem tej trasy, ponieważ zapewnia najmniejsze wiązanie na kablu sprzęgła. Użyj opaski kablowej, aby utrzymać kabel z dala od zbiornika. Jest to jednak trochę widoczne. Większość złączy musiała zostać uwolniona z wyświetlacza. Popełniłem jeden błąd i przymocowałem je opaskami do ramy wspornika skrzydła nietoperza. Teraz muszę przeciąć wszystkie te opaski, jeśli usunę tę ramę. Naprawię to, jeśli usunę ramę. Będziesz także musiał znaleźć jak najwięcej zapasowego kabla dla jednego ze złączy, które jest przymocowane do wyświetlacza.
Ponadto Honda i ja popełniliśmy błąd: Honda zrobiła dwa złącza zakodowane dokładnie tak samo, pomyliłem je. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Jeśli popełnisz ten błąd, przepustnica nie będzie działać, a część wyświetlacza nie będzie działać.
Nie układaj trzech podwyższeń, ponieważ dostęp do zbiornika paliwa zostanie zablokowany. Nie jestem do końca zadowolony z lokalizacji wyświetlacza i prawdopodobnie zaprojektuję nową lokalizację, gdy będę miał więcej czasu. Istnieją również drogie wsporniki do mocowania ramy skrzydła nietoperza po zainstalowaniu podwyższeń. Potrzebujesz dwóch z nich lub wykonaj własne.
Mogę zamieścić kilka zdjęć, jeśli ktoś chce.

handlebar risers with offset for Honda CMX 1100 REBEL, 99,95 €
Handlebar risers with offset CNC milled for Honda CMX 1100 REBEL ✅ engineered in Germany ➠ fast shipping ✅ TÜV approved
Keep the shiny side up