Honda Rebel 300 & 500 Forum banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter #1
Hello, my partner and I had the opportunity to offer us as a Christmas present, a 500 Rebel motorcycle each and we are satisfied.
We are french and live in a very pleasant region to go by motorbike in the South East of France. But we also like to travel abroad (Italy, Spain, Portugal .... etc)
I hope to be able to share with you our travels through this forum, as well as experiences and our impressions on the bike and its use.
I really appreciated what I read in this forum about the experiences and opinions of other members, but also surprised to see the diversity of their origins.
That's what made me decide to write and share
in this forum.
cordially
NeretchBonjour, ma compagne et moi avons eu l'opportunité de nous offrir comme cadeau de noel, une moto 500 Rebel chacun et nous en sommes comblés.
Nous sommes francais et vivons dans une region très agréable à parcourir en moto dans le sud est de la France. Mais nous aimons aussi voyager à l'étranger (Italie, Espagne, Portugal.... etc)
J'espère pouvoir vous faire partager nos voyages par l'intermédiaire de ce forum, ainsi que des expériences et nos impréssions sur la moto et son usage.
J'ai beaucoup aprécié ce que j'ai lu dans ce forum sur les expériences et avis des autres membres, mais aussi surpris de voir la diversité de leurs provenances.
C'est ce qui m'a decidé à essayer d'écrire et partager
dans ce forum.
Cordialement
Neretch

Attachments

1 - 6 of 6 Posts